23-03-2016 10:06
Problem dotyczy oddziału we Wrocławiu na Gen. Bema 2.
Ok 2 tyg temu pracownik oddziału zapewniał mnie, że lada dzień będzie mozna wpłacać nowe banknoty 200 zł.
Dzisiaj próbowałem wpłacić i oczywiście banknot nieznany.
Wpłacam na konto firmowe/ klient bisnesowy i jest to duzy problem.
Kiedy zostanie zaktualizowane oprogramowanie ?!?!
26-03-2016 08:41
Zaktualizowaliśmy już oprogramowanie. Wszystko powinno działać poprawnie.
Dodatkowo przekazałam informację do odpowiedniego działu, celem sprawdzenia tego konkretnego urządzenia.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |