23-03-2016 10:06
Problem dotyczy oddziału we Wrocławiu na Gen. Bema 2.
Ok 2 tyg temu pracownik oddziału zapewniał mnie, że lada dzień będzie mozna wpłacać nowe banknoty 200 zł.
Dzisiaj próbowałem wpłacić i oczywiście banknot nieznany.
Wpłacam na konto firmowe/ klient bisnesowy i jest to duzy problem.
Kiedy zostanie zaktualizowane oprogramowanie ?!?!
26-03-2016 08:41
Zaktualizowaliśmy już oprogramowanie. Wszystko powinno działać poprawnie.
Dodatkowo przekazałam informację do odpowiedniego działu, celem sprawdzenia tego konkretnego urządzenia.
Nie mam możliwości wejścia do konta przez bankowość internetową ponieważ bank mi ja zablokował.
29-11-2024
@SebastianM:
Napisałem w jednej z wypowiedzi, że sprawa dotyczy IOS
Zgłosilem reklamację przez aplikację. Mam nadzieję, że to naprawicie
29-11-2024
Postaramy się zamknąć zgłoszenie najszybciej jak to będzie z naszej strony możliwe. Nie jestem jednak w stanie wskazać konkretów.
29-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |