Odpowiedz

Re: Brak zaksięgowanej wpłaty- reklamacja

[ Edytowane ]

Przekazaliśmy prośbę o przyśpieszenie Twojej reklamacji, to wszystko, co tu możemy dla Ciebie zrobić. Na społeczności nie mamy dostępu do informacji w naszym systemie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 11 z 11 (1 616 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny a służebność

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i

...

14-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 

13-11-2024
Kredyt hipoteczny a służebność

Dzień dobry,

 

czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?

 

Pozdrawiam

14-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy