12-09-2024 23:19
Dzisiaj wieczorem wpłacając środki w bankomacie w Katowicach na Pl. Gwarków 1 bankomat najpierw zaczął liczenie banknotów, po czym pojawił się komunikat o awarii, a wszystkie wpłacane banknoty zostały zatrzymane przez bankomat. Następnie urządzenie zwróciło mi kartę i dostałam wydruk „Awaria Wpłatomatu”. Po chwili urządzenie – jak gdyby nigdy nic – wyświetliło ekran powitalny.
Zgłosiłam reklamację przez Moje ING (nr zgłoszenia: 108659/092024), która ma zostać rozpatrzona do 03 października…co jest zdecydowanie za długo jak na środki potrzebne do życia, stąd też proszę o interwencję i pilne zaksięgowanie na koncie wpłaconej gotówki.
13-09-2024 08:14
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |