12-09-2024 23:19
Dzisiaj wieczorem wpłacając środki w bankomacie w Katowicach na Pl. Gwarków 1 bankomat najpierw zaczął liczenie banknotów, po czym pojawił się komunikat o awarii, a wszystkie wpłacane banknoty zostały zatrzymane przez bankomat. Następnie urządzenie zwróciło mi kartę i dostałam wydruk „Awaria Wpłatomatu”. Po chwili urządzenie – jak gdyby nigdy nic – wyświetliło ekran powitalny.
Zgłosiłam reklamację przez Moje ING (nr zgłoszenia: 108659/092024), która ma zostać rozpatrzona do 03 października…co jest zdecydowanie za długo jak na środki potrzebne do życia, stąd też proszę o interwencję i pilne zaksięgowanie na koncie wpłaconej gotówki.
13-09-2024 08:14
Dokładnie, u mnie też problem.
Jestem bardzo ciekaw jak Ci "eksperci" od security wyobrażają sobie bezpieczne logowanie do banku. Ja widzę starszego Pana z kartką, trudnym i skomplikowanym (bo takie za
... 12-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |