Odpowiedz

Bankomat wciągnął pieniądze

W dniu wczorajszym wpłacaliśmy z mężempieniądze do wpłatomatu . Nie było to 100 czy 200 zł. Wpłatomat wciągnął pieniądze a na koncie ich nie ma. Jak długo musimy czekać ? Były to całe pieniądze jakie mieliśmy.😭 Nr reklamacji 006022/022020
Odpowiedz
0 Lajków
Ewelina1992
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
10-02-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 841 wyświetleń)

Re: Bankomat wciągnął pieniądze

Podczas składania reklamacji otrzymaliście maksymalny czas jej rozpatrzenia. Zawsze jednak w takich przypadkach staramy się jak najszybciej je zamknąć. Rozumiem, że sytuacja jest trudna. Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 834 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy