Odpowiedz

Bankomat, reklamacja

Dzień dobry, 31.07.2022 bankomat zabrał mi wpłacne 5000zł, sprawa oczywiście została natychmiastowo zgłoszona na Państwa infolinie. Proszę o możliwie szybkie przyspieszenie toku reklamacji. Nr reklamacji:022881/072022.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Mati198666
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-08-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 250 wyświetleń)

Re: Bankomat, reklamacja

Przykro mi, że tak się stało z Twoją wpłatąEmotikon: Smutny Przekazaliśmy prośbę w tej sprawie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 248 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rozpatrzenie wniosku

Tak - wspaniale. Należy nadmienić, że proces weryfikacji dokumentów nie jest realizowany do zakończenia w jednym kroku. Kiedy znajdujecie państwo brak - podajecie wymaganie i wniosek trafia na koniec

...

31-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękuje za odpowiedź Pani Natalio.
Niestety ale nie widzę sensu dla mnie składania reklamacji bo nic to nie zmieni. Termin minął.
Jeżeli to ma przysporzyć państwu źródła do poprawy procesu - to ja podz

...

31-03-2025
Re.: Elewacja - kredyt hipoteczny

Prosimy w tej sprawie skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi. Przez naszą stronę możesz się umówić na spotkanie wideo z dowolnego miejsca. Skorzystać z naszej strony www.ing.pl/kontakt : Spot...

31-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy