Odpowiedz

Bankomat, reklamacja

Dzień dobry, 31.07.2022 bankomat zabrał mi wpłacne 5000zł, sprawa oczywiście została natychmiastowo zgłoszona na Państwa infolinie. Proszę o możliwie szybkie przyspieszenie toku reklamacji. Nr reklamacji:022881/072022.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Mati198666
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-08-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 141 wyświetleń)

Re: Bankomat, reklamacja

Przykro mi, że tak się stało z Twoją wpłatąEmotikon: Smutny Przekazaliśmy prośbę w tej sprawie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 139 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy