Odpowiedz

Awaria bankomatu przy dokonywaniu wpłaty

Dzień dobry, jestem wieloletnią klientka Banku ING i dotychczas zawsze byłam w pełni zadowolona z usług Banku ING i z chęcią polecałam je każdemu. Niestety wczoraj (22.07.2025 r.) spotkała mnie przykra sytuacja, którą jestem bardzo rozgoryczona. 

 

Podczas dokonywania wpłat w bankomacie znajdującym się w placówce Banku ING w Krapkowicach (ul. 1 Maja 2, 47-300 Krapkowice) doszło do awarii bankomatu. Łączna wpłacana kwota wynosiła 1550 zł. Bankomat oddał 100 zł w taki sposób, że uległy one uszkodzeniu, a ponadto nie wydał potwierdzenia na 1450 zł. Wpłata nie została również zaksięgowana. W obecności pracownika banku za pośrednictwem aplikacji mobilnej złożyłam reklamację o nr 116955/072025 na kwotę 1450 zł - uszkodzony banknot udało się wymienić, jednakże nie było to możliwe w oddziale banku ING, z usług którego bankomatu korzystałam. Otrzymałam informację w aplikacji mobilnej, że odpowiedź uzyskam do 11.08.2025 r. Jest do zdecydowanie za długi okres oczekiwania, gdyż bardzo potrzebuję tych pieniędzy z uwagi na obciążające mnie zobowiązania, w związku z czym proszę o pilną interwencję i sprawne rozpatrzenie sprawy. 

 

Takie sprawy powinny być załatwiane natychmiastowo z uwagi na powagę zaistniałej sytuacji. Klienci nie powinni odczuwać na sobie negatywnych konsekwencji za awarię urządzenia. Wpływa to niestety bardzo negatywnie na zaufanie klientów do banku. Opinie klientów na forum pokazują, że sytuacje tego typu zdarzają się bardzo często, więc tym bardziej kwestia ta powinna ulec zmianie. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
aleks002
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
22-07-2025
Wiadomość 1 z 3 (1 215 wyświetleń)

Re: Awaria bankomatu przy dokonywaniu wpłaty

Widoczny w potwierdzeniu zgłoszenia czas na odpowiedź, to automatycznie generowana data maksymalna, którą musimy podać. Staramy się odpowiadać dużo szybciej. Ze swojej strony dodatkowo wysłałem do analityków prośbę o przyspieszenie decyzji dla tej reklamacji. Mam nadzieję, że odpowiedź przyjdzie niebawem.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
178
25
02-09-2021
Wiadomość 2 z 3 (1 187 wyświetleń)

Re: Awaria bankomatu przy dokonywaniu wpłaty

Dziękuję uprzejmie za pomoc. Póki co otrzymałam uznanie warunkowe. Mam nadzieję, że sprawa ostatecznie szybko się zakończy.
Odpowiedz
0 Lajków
aleks002
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
22-07-2025
Wiadomość 3 z 3 (1 174 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy