29-04-2023 19:22
02-05-2023 13:36
Masz możliwość dodania dokumentu zakupu ręcznie bądź z pliku:
Dodaj dokument -> Zarejestruj ręcznie/Dodaj pliki +.
Po dodaniu dokumentu księgujesz go w zakładce Księgowość-> Księgowanie dokumentów-> wybrać miesiąc księgowy i nacisnąć "Księguj koszty".
Jeśli chodzi o kwestie merytoryczne to możesz skorzystać z konsultacji księgowych. Cennik konsultacji księgowych znajduje się tutaj:
https://www.ingksiegowosc.pl/fakturowanie/cenniki-i-regulaminy#hash=5
Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st
... 16-12-2025Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i
... 15-12-2025