13-07-2020 21:04
Dzień dobry,
Jestem Państwa klientem tzw. biznesowym.
Jesteśmy "świeżo" po wyborach i chciałbym poznać oficjalne stanowisko Banku ING na temat aktywności politycznej Pana Marka.
Nie bardzo podoba mi się, że z moich pieniędzy utrzymuje się ktoś kto mnie obraża.
Z wyrazami szacunku,
Pan Anonim
14-07-2020 19:42
Poglądy Pana Marka Kondrata są jego prywatną sprawą, w którą my jako bank nie ingerujemy. Jako organizacja nie dyskryminujemy nikogo za jego przekonania.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025