14-04-2021 20:36
15-04-2021 15:36
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie możemy sprawdzić szczegółów. W tej sprawie proszę, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 76 lub 32 357 00 88. Specjaliści dostępni są w dni robocze od 8:00 - 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
20-04-2021 00:49
20-04-2021 06:12
@Ewela1 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja
Napisz proszę numer swojej reklamacji. Wyślemy prośbę o przyspieszenie Twojej sprawy.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025