14-04-2021 20:36
15-04-2021 15:36
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie możemy sprawdzić szczegółów. W tej sprawie proszę, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 76 lub 32 357 00 88. Specjaliści dostępni są w dni robocze od 8:00 - 18:00. Sprawdzimy to dla Ciebie.
20-04-2021 00:49
20-04-2021 06:12
@Ewela1 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Napisz proszę numer swojej reklamacji. Wyślemy prośbę o przyspieszenie Twojej sprawy.
mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n
Dzień dobry,
W najbliższym czasie jestem umówiona na podpisanie umowy o kredyt hipoteczny - czy muszę przynieść jakieś dodatkowe dokumenty poza dowodem osobistym (wniosek składany przez pośrednika)?
... 27-03-2025