Odpowiedz

Hazardowe problemy

Witam.
Miałem problemy z hazardem i wziąłem chwilówke w Vivus.pl na kwotę 3860 zł i nie będę w stanie spłacić tego w terminie. Składałem wnioski o pożyczkę ratalną w moim banku (PKO) jednak każda była odmowna. Zapewne jest to spowodowane tym że mam 4 kredyty w banku na łączną wartość 4662,98 zł ponad to spłacam laptopa (rata po 176,49 miesięcznie a do spłaty zostało 3300 zł) oraz pożyczkę ratalną w LoanMe (Rata 126złmiesięcznie a do spłaty zostało 1784,08zł)

Mam umowę o pracę na czas nieokreślony. Pracuję od roku a kwota którą dostaję na ręke wynosi 2500 zł.

Nie miałem też problemów z spłatą i spóźnienie spłaty jakiejkolwiek raty nie przekroczyło 30 dni.

Vivus.pl muszę spłacić do 1 października. Niestety sytuacja w mojej wsi nie pozwoli mi podjęcia dodatkowej pracy by móc zarobić te kwotę.

Chciałem zapytać czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu.

Za wszystkie odpowiedzi (nie licząc znawców "idź pracuj więceeej") bardzo dziękuje.
Odpowiedz
0 Lajków
sebekSKS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-09-2020
Wiadomość 1 z 3 (4 882 wyświetleń)

Re: Hazardowe problemy

Zdolność kredytową badamy po złożeniu wniosku o pożyczkę. Zachęcam Cię do tego. Wniosek możesz złożyć telefonicznie (32 357 00 69) lub w oddziale banku. Jeśli jesteś naszym klientem, możesz skorzystać z Mojego ING. 
Warto, żebyś zastanowił się nad pożyczką konsolidacyjną. Dzięki niej spłacisz zobowiązania jakie masz w innych bankach. Nie będziemy ich też brali do liczenia zdolności kredytowej. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (4 705 wyświetleń)

Re.: Hazardowe problemy

[ Edytowane ]

Spróbuj na bezpłatnej stronie ***, a nie będziesz znał problemów.

Odpowiedz
0 Lajków
gorski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
20-02-2020
Wiadomość 3 z 3 (4 310 wyświetleń)