Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

wniosek o pożyczkę - brak możliwości dokończenia wniosku

Witam,

Złożyłam wniosek o pożyczkę konsolidacyjną, została mi ona przyznana kiedy chce dokończyć wniosek, wyskakuje mi komunikat "Nie można pobrać wniosków" jest jakiś problem ze stroną?

Odpowiedz
0 Lajków
JustynaG
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
14-11-2016
Wiadomość 1 z 2 (4 991 wyświetleń)

Re.: wniosek o pożyczkę - brak możliwości dokończenia wniosku

[ Edytowane ]

@JustynaG Chciałbym odpowiedzieć co może być powodem tego błędu, natomiast poprzez forum nie mam możliwości weryfikacji danych w naszym systemie. Skontaktuj się z nami poprzez bankowość elektroniczną lub zadzwoń pod numer 32 357 00 69 / 801 222 222. Po krótkiej weryfikacji Twojej tożsamośc nasi doradcy sprawdzą to.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 981 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Mam taki sam problem. Pojawił się po zainstalowaniu aplikacji ING i pozostał mimo jest trwałego odinstalowania. Zaczęło się właśnie od zapętlnego resetu aplikacji współistniejącego z serią dźwięków, c...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Z czasów procesowych dostępnych na stronie ING.
Aktualnie analizę liczy się od dnia kiedy bank poinformował o jej rozpoczęciu +24 dni robocze. Ale te czasy procesowe się zmieniają i tutaj rozczarowanie...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam,

Skąd macie informację kiedy powinna być skończona analiza dokumentów, my złożyliśmy wniosek bezpośrednio w banku 8.04.2024, do dnia dzisiejszego mamy status 2 analizujemy Twoje dokumenty, bez ża

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy