14-11-2016 13:41
Witam,
Złożyłam wniosek o pożyczkę konsolidacyjną, została mi ona przyznana kiedy chce dokończyć wniosek, wyskakuje mi komunikat "Nie można pobrać wniosków" jest jakiś problem ze stroną?
14-11-2016 14:50
@JustynaG Chciałbym odpowiedzieć co może być powodem tego błędu, natomiast poprzez forum nie mam możliwości weryfikacji danych w naszym systemie. Skontaktuj się z nami poprzez bankowość elektroniczną lub zadzwoń pod numer 32 357 00 69 / 801 222 222. Po krótkiej weryfikacji Twojej tożsamośc nasi doradcy sprawdzą to. Odpowiedzi udzieliłem również w drugim stworzonym w tym temacie wątku
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |