14-11-2016 13:41
Witam,
Złożyłam wniosek o pożyczkę konsolidacyjną, została mi ona przyznana kiedy chce dokończyć wniosek, wyskakuje mi komunikat "Nie można pobrać wniosków" jest jakiś problem ze stroną?
14-11-2016 14:50
@JustynaG Chciałbym odpowiedzieć co może być powodem tego błędu, natomiast poprzez forum nie mam możliwości weryfikacji danych w naszym systemie. Skontaktuj się z nami poprzez bankowość elektroniczną lub zadzwoń pod numer 32 357 00 69 / 801 222 222. Po krótkiej weryfikacji Twojej tożsamośc nasi doradcy sprawdzą to. Odpowiedzi udzieliłem również w drugim stworzonym w tym temacie wątku
Jeśli nie zapłacisz przynajmniej minimalnej kwoty do daty wskazanej w zestawieniu transakcji - możemy tymczasowo zablokować kartę. Gdy wpłacisz zaległą kwotę, odblokujemy kartę najpóźniej w kolejnym d
... 05-01-2025Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 04-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |