30-11-2017 15:40
30-11-2017 17:38
@jad52 Sprawdziliśmy, że faktycznie występował taki problem. Spróbuj teraz dokończyć wniosek. Już wszystko powinno być w porządku.
30-11-2017 19:09
30-11-2017 21:47
30-11-2017 21:54
Proszę jeszcze sprawdzić czy na innej przeglądarce występuje taki sam problem. Jeśli nadal nie będzie mogła Pani wprowadzić statusu mieszkaniowego, proszę zgłosić nam sprawę na infolinii 32 357 00 69 lub przez Moje ING. Przyjmiemy zgłoszenie w sprawie Pani wniosku.
01-12-2017 13:45
02-12-2017 13:53
Mam nadzieję, że szybko się on rozwiąże
03-12-2017 10:54
Stan na dzień dzisiejszy jest taki, że nadal nie można kontynuować wniosku.
04-12-2017 11:31
Proszę skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą kredytowym. Tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji.
13-05-2024Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
13-05-2024Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
3 | |
3 | |
2 |