17-12-2019 03:43
18-12-2019 07:20
Ciężko mi się odnieść do tego, co opisałeś. Nie jestem w stanie określić, jakie praktyki mają osoby, które proponowały Ci współpracę. Jeżeli jednak ich informacje są inne niż te, które uzyskujesz u źródła, czyli różnych banków, to sugeruję Ci zachować szczególną ostrożność. Osobiście polecam Ci sprawdzenie naszej oferty, czy też oferty konkurencji bezpośrednio ze specjalistami, którzy wytłumaczą Ci, jaka jest ta oferta i jakie są jej warunki. Moje obawy budzi też wysyłanie skanu/ksero dowodu obcym osobom. Inna kwestia to udostępnianie takich danych instytucjom, które są do tego uprawnione i mają odpowiednie zabezpieczenia. Bezpieczeństwo jest tutaj kwestią priorytetową. Nasi specjaliści są dla Ciebie dostępni na czacie na naszej stronie internetowej w godzinach 8-24 w dni robocze i 8-22 w soboty. Możesz też do nas zadzwonić 32 357 00 69 (jesteśmy tam dla Ciebie dostępni całą dobę).
19-12-2019 01:25
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |