Odpowiedz

pożyczka online

Przy składaniu wniosku o pożyczkę online wyskakuje mi taki błąd:

Nie możemy udzielić Ci kredytu

  • Podstawa prawna:
    Weryfikacja w wewnętrzynym zbiorze danych Banku zgodnie z art. 10 ustawy o kredycie konsumenckim

 

Dlaczego skoro wszystkie raty mam płacone na biezaco i nie zalegam z ratami?

Odpowiedz
0 Lajków
Arkane
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
16-04-2017
Wiadomość 3 z 6 (34 149 wyświetleń)

Pożyczka gotówkowa online

Złożyłem 9 stycznia wniosek o pożyczkę on-line i do dzisiaj ma ona status "trwa weryfikacja". Przy złożeniu było napisane, że rozpatrzenie trwa 24 godziny. Co zrobić w takim wypadku?
Odpowiedz
0 Lajków
Jabolson10
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
12-01-2018
Wiadomość 1 z 6 (34 143 wyświetleń)

Re: Pożyczka gotówkowa online

Rzeczywiście wnioski kredytowe staramy się rozpatrywać w ciągu dnia roboczego. Czasami się zdarza, że potrzebujemy więcej czasu na weryfikację. W tej sytuacji proszę skontaktuj się z nami telefonicznie 32 357 00 69 lub napisz do nas przez Moje ING. Sprawdzimy dla Ciebie na jakim etapie jest Twój wniosek kredytowy. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 6 (34 098 wyświetleń)

Re: pożyczka online

Wszystkie informacje, które są zawarte we wniosku kredytowym, poddajemy szczegółowej analizie i na ich podstawie podejmujemy decyzję kredytową.
Abyś mógł skorzystać z produktu kredytowego, m.in. pozytywna historia oraz zdolność kredytowa jest elementem kluczowym.

 

Jeśli po wypełnieniu wniosku, otrzymałeś taki komunikat, jest to powód odmowy udzielenia pożyczki.

Jeżeli aktualnie nie masz zaległości, być może pojawiały się one wcześniej lub nie były spłacane w terminie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (34 094 wyświetleń)

Re: pożyczka online

Co zrobić żeby dostać pożyczkę jeśli nadal pokazuje się art 10?
Odpowiedz
0 Lajków
Tomekdomek75
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
06-04-2018
Wiadomość 5 z 6 (33 020 wyświetleń)

Re: pożyczka online

Przykro mi, ale jeśli pojawia Ci się taka informacja to obecnie nie ma możliwości uzyskania u nas produktu kredytowego. 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (32 925 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Makler giełdowy

Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona. 

12-11-2025
Re: Makler giełdowy

Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.

12-11-2025
Makler giełdowy

Jest błąd w aplikacji ING  za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki 

12-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy