20-01-2018 09:20
Przy składaniu wniosku o pożyczkę online wyskakuje mi taki błąd:
Nie możemy udzielić Ci kredytu
Dlaczego skoro wszystkie raty mam płacone na biezaco i nie zalegam z ratami?
12-01-2018 09:52
13-01-2018 10:04
Rzeczywiście wnioski kredytowe staramy się rozpatrywać w ciągu dnia roboczego. Czasami się zdarza, że potrzebujemy więcej czasu na weryfikację. W tej sytuacji proszę skontaktuj się z nami telefonicznie 32 357 00 69 lub napisz do nas przez Moje ING. Sprawdzimy dla Ciebie na jakim etapie jest Twój wniosek kredytowy.
21-01-2018 10:39
Wszystkie informacje, które są zawarte we wniosku kredytowym, poddajemy szczegółowej analizie i na ich podstawie podejmujemy decyzję kredytową.
Abyś mógł skorzystać z produktu kredytowego, m.in. pozytywna historia oraz zdolność kredytowa jest elementem kluczowym.
Jeśli po wypełnieniu wniosku, otrzymałeś taki komunikat, jest to powód odmowy udzielenia pożyczki.
Jeżeli aktualnie nie masz zaległości, być może pojawiały się one wcześniej lub nie były spłacane w terminie.
06-04-2018 11:12
07-04-2018 10:50
Przykro mi, ale jeśli pojawia Ci się taka informacja to obecnie nie ma możliwości uzyskania u nas produktu kredytowego.
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025