09-07-2018 20:37
Witam,
Zostawiam już od jakiegoś tygodnia numer na stronie ING, aby specjalista do mnie oddzwonił. Jestem zainteresowany pożyczką gotówkową. Czy bank naprawdę nie chce zarobić ?!
10-07-2018 19:18
Na przesłane do nas prośby o kontakt odpowiadamy najszybciej jak to możliwe. Przepraszam, jeśli z jakiegoś powodu nie oddzwoniliśmy do Ciebie w wybranym dniu. Wyślij do nas prośbę jeszcze raz lub zadzwoń do nas na numer 32 357 00 69. Jeśli jesteś klientem naszego banku to możesz wysłać do nas wiadomość z Mojego ING. Odpiszemy ![]()
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025