Odpowiedz

pożyczka gotówkowa na klik

[ Edytowane ]
Witam.
Jak długo trzeba czekać na decyzje banku w sprawie pożyczki gotówkowej na klik? Odpowiedź miała być w ciągu 24 godzin A ja Już trzeci dzień czekam.
Odpowiedz
0 Lajków
biedroneczka
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
28-01-2017
Wiadomość 1 z 5 (6 086 wyświetleń)
Highlighted

Re.: pożyczka gotówkowa na klik

Decyzję kredytową podejmujemy do około 2 dni roboczych.




-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
593
147
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (6 023 wyświetleń)
Highlighted

Re.: pożyczka gotówkowa na klik

Jutro będzie tydzień jak czekam na decyzję banku. Jakie jest prawdopodobieństwo, że kiedyś otrzymam tą odpowiedź. Nie ukrywam,że zależy mi na czasie.

Odpowiedz
0 Lajków
biedroneczka
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
28-01-2017
Wiadomość 3 z 5 (5 965 wyświetleń)
Highlighted

Re.: pożyczka gotówkowa na klik

Proszę skontaktuj sie z nami pod numerem infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy, co stało się w sprawie złożonego wniosku.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MirosławP
Moderator
Moderator icon
394
123
25-03-2016
Wiadomość 4 z 5 (5 962 wyświetleń)
Highlighted

Re.: pożyczka gotówkowa na klik

Witam. Przeczytałam na forum że bardzo długo oczekiwała Oani na weryfikację wniosku. Mogę zapytać co było przyczyną długiego oczekiwania na decyzję i czy w końcu ją Pani otrzymała?
Odpowiedz
0 Lajków
paula_0071
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
19-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (4 614 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Tabela do tworzenia plików z przelewami

Dzień dobry

 

Wiem ze w przypadku niektórych banków, udostępniane są gotowe tabele excel aby do nich wprowadzać dane przelewów a nastepnie móc je zaimportować do banku. Jest to przydatne jeśli wykonuje

...

27-05-2020
Re: Pomóż aktywować kod

W rzeczywistości, po zadzwonieniu na infolinię, powiedzieli mi, że moja bankowość online jest zablokowana i nie ma tam żadnego kodu aktywacyjnego, i poprosili mnie, abym ponownie zamówił nowy!

Nie wiem

...

27-05-2020
Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

W takim razie skontaktuj się z nami - na czacie w Moim ING lub telefonicznie (32 357 00 69) - sprawdzimy to i przyjmiemy zgłoszenie. 

26-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy