28-01-2017 08:36 | Edytowano: 28-01-2017 08:43
29-01-2017 09:17
31-01-2017 12:09
Jutro będzie tydzień jak czekam na decyzję banku. Jakie jest prawdopodobieństwo, że kiedyś otrzymam tą odpowiedź. Nie ukrywam,że zależy mi na czasie.
31-01-2017 12:12
Proszę skontaktuj sie z nami pod numerem infolinii 32 357 00 69. Sprawdzimy, co stało się w sprawie złożonego wniosku.
17-05-2017 20:43
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.