Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

pożyczka gotówkowa - komunikat o niespełnianiu kryteriów

Mam problem z wzięciem pożyczki. Chciałem 2.000 zł na 36 rat i wyskoczył komunikat o niemożności zrealizowania wniosku ze względu na nie spełnianie przeze mnie kryteriów. Zmniejszyłem do 1.000 zł i ten sam komunikat.

W dniu 31.08.2019 spłaciłem 3 wcześniej wzięte pożyczki, zostały mi 4 pożyczki do spłaty po 1.000-1.500 zł każda (raty miesięczne tam są 34-56 zł, w sumie 174 zł miesięcznie).

Gdzie może tkwić problem? W ilości pożyczek? Czy jest jakiś limit na rok w ilości pożyczek bądź w łącznej ich kwocie? Czy gdy te spłacę (albo nadpłacę, by było szybciej) to dopiero będę mógł wziąć nową? Umowę o pracę i pracodawcę mam cały czas te same.

 

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
wyrp
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
19-09-2019
Wiadomość 1 z 2 (11 778 wyświetleń)

Re: pożyczka gotówkowa - komunikat o niespełnianiu kryteriów

@wyrp Cieszę się, że chcesz kolejną pożyczkę wziąć u nas. Zdolność kredytową sprawdzamy dopiero po złożeniu pełnego wniosku kredytowego, dlatego wcześniej nie jesteśmy w stanie jednoznacznie napisać, czy Twoja zdolność będzie pozytywna, czy też negatywna. Na pewno na obniżenie zdolności kredytowej wpływają Twoje aktualne zobowiązania. Nie ma limitu pożyczek. Zachęcam Cię do złożenia wniosku konsolidacyjnego, w którym dodasz do automatycznej spłaty obecne pożyczki. Przy takim wniosku te obecne pożyczki nie zmniejszą Twojej zdolności kredytowej i może się okazać, że przyznamy Ci tę pożyczkę. Możesz też spróbować wydłużyć okres kredytowania, ponieważ zmniejszy to miesięczną ratę kredytu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
585
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (11 676 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy