Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

Zwrot prowizji za udzielenie kredytu.

Dzień dobry,

 

mam pytanie odnośnie zwrotu prowizji kredytu gotówkowego. W innych wątkach są odpowiedzi, ale  nie dotyczą w całości mojego przypadku.

 

Miałem zaciągniętych u Państwa kilka kredytów - wszystkie w 2015 i 2016 roku - cześć z nich spłaciłem przed czasem w latach 15/16/17 dla kilku z nich zostały wypowiedziane umowy i skierowane do komornika lub sprzedane.

 

Teraz pytanie - jak wyciągnąć numery kredytów i czy w ogóle będą potrzebne (czy zwrot prowizji dotyczy również mojego przypadku).

Jeśli tak, w jaki sposób zgłosić wniosek o zwrot prowizji.

Odpowiedz
0 Lajków
oreo85
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-01-2020
Wiadomość 1 z 4 (8 204 wyświetleń)

Re: Zwrot prowizji za udzielenie kredytu.

@oreo85 zwrot prowizji z tytułu wcześniejszej spłaty, dotyczy tylko przypadku faktycznego ich spłacenia przez kredytobiorcę. Dla kredytów sprzedanych i skierowanych do windykacji nie ma takiej możliwości. Dla spłaconych przez Ciebie pożyczek wystarczy jak napiszesz wiadomość w Moim ING. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (8 143 wyświetleń)

Re: Zwrot prowizji za udzielenie kredytu.

Witam moje pyanie jest nastepujace pojadalem w ing kilka kredytow ktore splacilem przed czasem bylo to w miej wiecej w latach 2011/2015 w jaki sposob moge uzyskac numery umow kredytowych i jak moge sie starac o zwrot obecnie nie jestem juz klientem banku.
Odpowiedz
0 Lajków
maniekman86
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-03-2021
Wiadomość 3 z 4 (4 826 wyświetleń)

Re: Zwrot prowizji za udzielenie kredytu.

maniekman86, rozliczamy pobraną prowizję za udzielenie kredytów proporcjonalnie do rzeczywistego okresu spłaty, tylko w przypadku wcześniejszej całkowitej spłaty kredytów wykonanej od 11 września 2019. Jeśli swoje kredyty spłaciłeś przed tym terminem, nie otrzymasz zwrotu.

 

Sytuacja ta dotyczy pożyczek konsumenckich udzielonych od dnia 18.12.2011 r. oraz kredytów hipotecznych udzielonych od 22.07.2017 r., które rozpoczynając od 11.09.2019 r. zostały spłacone przed terminem i za ich udzielenie została pobrana prowizja.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (4 794 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025