Odpowiedz

Wnioskowanie o produkty - problem

Dzień dobry,

 

Obecne konto Direct posiadam od stycznia bieżącego roku.

Niestety mam problem z wnioskowaniem o jakikolwiek produkt ze strony banku pojawia się informacja 

"Teraz nie możemy udzielić Ci kredytu.

Podstawa prawna:

Weryfikacja w wewnętrznym zbiorze danych Banku zgodnie z art. 10 ustawy o kredycie konsumenckim." - Uniemożliwia to złożenie wniosku.

W tym samym czasie wykorzystując fakt, że potrzebowałem drobnego sprzętu AGD zrobiłem test mający na celu uzyskanie takiego kredytu na raty w Media Expert. Po złożeniu wniosku Online decyzja była natychmiast pozytywna kredyt obsługiwał Bank Credit Agricole (Kredyt na tą chwilę spłacony). Szukałem dalej, więc zrobiłem wniosek o kredyt gotówkowy, aby sprawdzić czy coś mnie zablokuje przy innym produkcie niż ratalny - decyzja w Credit Agricole na kredyt gotówkowy była natychmiast pozytywna zdolność do 20.000 zł miałem tylko donieść zaświadczenie o zarobkach i kredyt byłby wypłacony od ręki gotówką bądź na konto (wniosek anulowałem, było to w lutym). W marcu byłem w drobnej potrzebie i zawnioskowałem o kredyt gotówkowy w Santander Consumer Banku - decyzja pozytywna procedura online środki w tym samym dniu były na rachunku (kredyt aktualnie spłacam). W międzyczasie wnioskując o jakikolwiek produkt w ING zawsze jest w/w problem - po prostu nawet, gdy nie potrzebuję produktu klikam czy system dopuści mnie do złożenia wniosku. Problem polega na tym, że Bank ING jest dla mnie osobiście bankiem idealnym pod względem funkcjonalności i rozwiązań. Planuję wypowiedzieć umowy do moich dwóch pozostałych rachunków i przenieść wszystko do ING łącznie z wynagrodzeniem. Obawiam się, że gdy kiedyś będę potrzebował jakiegoś produktu w stylu kredyt gotówkowy bądź karta zawsze będzie w/w problem mimo wpływającego wynagrodzenia - byłoby to znaczne ograniczenie korzystać z konta ING jako głównego i przez ten problem w potrzebie wnioskować o produkty u konkurencji. Chciałbym się poradzić czy z tej sytuacji jest jakieś wyjście - czy może, gdy wynagrodzenie będzie wpływało regularnie system odblokuje oferty i możliwość wnioskowania? Prawdopodobnie problem leży po mojej stronie - kilka lat temu miałem dwa rachunki osobiste i po wyjeździe za granicę o nich zapomniałem co w następstwie doprowadziło do wypowiedzenia umów do tych rachunków przez Bank. Nie wiem teraz jak postąpić czy z ING moja "współpraca" nie będzie nigdy możliwa? 

Będzie wdzięczny o wypowiedzi.

 

Pozdrawiam!

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Mateusz93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
02-05-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 432 wyświetleń)

Re: Wnioskowanie o produkty - problem

Trudno  mi ocenić jaka decyzja będzie w przyszłości, jeśli chodzi o wnioskowanie o kredyt. Na pewno przeszłość, o której wspominałeś ma znaczenie. Jesteś dopiero od niedawna na nowo naszym klientem, więc niewykluczone, że z czasem nasza decyzja będzie inna. Na pewno wpływ wynagrodzenia również ma znaczenie. Możesz wówczas wnioskować o kredyty przy minimum formalności.Częste składanie wniosków kredytowych tylko dla sprawdzenia czy będzie oferta również nie wpływa dobrze na Twoją ocenę. Najlepiej składać taki wniosek jak już jesteś zdecydowany



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 293 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy