02-05-2020 20:16
Dzień dobry,
Obecne konto Direct posiadam od stycznia bieżącego roku.
Niestety mam problem z wnioskowaniem o jakikolwiek produkt ze strony banku pojawia się informacja
"Teraz nie możemy udzielić Ci kredytu.
Podstawa prawna:
Weryfikacja w wewnętrznym zbiorze danych Banku zgodnie z art. 10 ustawy o kredycie konsumenckim." - Uniemożliwia to złożenie wniosku.
W tym samym czasie wykorzystując fakt, że potrzebowałem drobnego sprzętu AGD zrobiłem test mający na celu uzyskanie takiego kredytu na raty w Media Expert. Po złożeniu wniosku Online decyzja była natychmiast pozytywna kredyt obsługiwał Bank Credit Agricole (Kredyt na tą chwilę spłacony). Szukałem dalej, więc zrobiłem wniosek o kredyt gotówkowy, aby sprawdzić czy coś mnie zablokuje przy innym produkcie niż ratalny - decyzja w Credit Agricole na kredyt gotówkowy była natychmiast pozytywna zdolność do 20.000 zł miałem tylko donieść zaświadczenie o zarobkach i kredyt byłby wypłacony od ręki gotówką bądź na konto (wniosek anulowałem, było to w lutym). W marcu byłem w drobnej potrzebie i zawnioskowałem o kredyt gotówkowy w Santander Consumer Banku - decyzja pozytywna procedura online środki w tym samym dniu były na rachunku (kredyt aktualnie spłacam). W międzyczasie wnioskując o jakikolwiek produkt w ING zawsze jest w/w problem - po prostu nawet, gdy nie potrzebuję produktu klikam czy system dopuści mnie do złożenia wniosku. Problem polega na tym, że Bank ING jest dla mnie osobiście bankiem idealnym pod względem funkcjonalności i rozwiązań. Planuję wypowiedzieć umowy do moich dwóch pozostałych rachunków i przenieść wszystko do ING łącznie z wynagrodzeniem. Obawiam się, że gdy kiedyś będę potrzebował jakiegoś produktu w stylu kredyt gotówkowy bądź karta zawsze będzie w/w problem mimo wpływającego wynagrodzenia - byłoby to znaczne ograniczenie korzystać z konta ING jako głównego i przez ten problem w potrzebie wnioskować o produkty u konkurencji. Chciałbym się poradzić czy z tej sytuacji jest jakieś wyjście - czy może, gdy wynagrodzenie będzie wpływało regularnie system odblokuje oferty i możliwość wnioskowania? Prawdopodobnie problem leży po mojej stronie - kilka lat temu miałem dwa rachunki osobiste i po wyjeździe za granicę o nich zapomniałem co w następstwie doprowadziło do wypowiedzenia umów do tych rachunków przez Bank. Nie wiem teraz jak postąpić czy z ING moja "współpraca" nie będzie nigdy możliwa?
Będzie wdzięczny o wypowiedzi.
Pozdrawiam!
03-05-2020 20:57
Trudno mi ocenić jaka decyzja będzie w przyszłości, jeśli chodzi o wnioskowanie o kredyt. Na pewno przeszłość, o której wspominałeś ma znaczenie. Jesteś dopiero od niedawna na nowo naszym klientem, więc niewykluczone, że z czasem nasza decyzja będzie inna. Na pewno wpływ wynagrodzenia również ma znaczenie. Możesz wówczas wnioskować o kredyty przy minimum formalności.Częste składanie wniosków kredytowych tylko dla sprawdzenia czy będzie oferta również nie wpływa dobrze na Twoją ocenę. Najlepiej składać taki wniosek jak już jesteś zdecydowany
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |