19-01-2020 17:30
Witam
próbuję przesłać dokumenty dotyczące rozliczenia budowy domu. nie jest to możliwe ani przez komputer ani przez aplikacje- wyskakuje błąd "nie udało się pobrać danych". Proszę o naprawienie błędu.
20-01-2020 19:19
Spróbuj proszę usunąć dane podręczne przeglądarki internetowej. Zalogowanie na innej przeglądarce lub urządzeniu również powinno pomóc.
Jeśli korzystasz z aplikacji, wyczyścić pamięć podręczną naszej aplikacji w ustawieniach swojego telefonu.
Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej
Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING w dni robocze od 8:00 - 18:00. Specjaliści od inwestycji wyjaśnią to.
14-11-2025