19-01-2020 17:30
Witam
próbuję przesłać dokumenty dotyczące rozliczenia budowy domu. nie jest to możliwe ani przez komputer ani przez aplikacje- wyskakuje błąd "nie udało się pobrać danych". Proszę o naprawienie błędu.
20-01-2020 19:19
Spróbuj proszę usunąć dane podręczne przeglądarki internetowej. Zalogowanie na innej przeglądarce lub urządzeniu również powinno pomóc.
Jeśli korzystasz z aplikacji, wyczyścić pamięć podręczną naszej aplikacji w ustawieniach swojego telefonu.
Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie.
27-03-2025mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n