19-01-2020 17:30
Witam
próbuję przesłać dokumenty dotyczące rozliczenia budowy domu. nie jest to możliwe ani przez komputer ani przez aplikacje- wyskakuje błąd "nie udało się pobrać danych". Proszę o naprawienie błędu.
20-01-2020 19:19
Spróbuj proszę usunąć dane podręczne przeglądarki internetowej. Zalogowanie na innej przeglądarce lub urządzeniu również powinno pomóc.
Jeśli korzystasz z aplikacji, wyczyścić pamięć podręczną naszej aplikacji w ustawieniach swojego telefonu.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |