Odpowiedz

Wniosek o pożyczkę pieniężną

Witam. Co zrobić, kiedy ciągle wyświetla mi się błąd przy wniosku o pożyczkę: Nie udało się pobrać danych. Kod błędu: 0000112.

Problem na wielu przeglądarkach oraz w aplikacji mobilnej

Odpowiedz
0 Lajków
kaamwal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 505 wyświetleń)

Re: Wniosek o pożyczkę pieniężną

Tutaj niestety nie mamy dostępu do danych w systemie, żeby to sprawdzić Emotikon: Smutny Jeśli kłopot nadal występuje, prosimy Cię o kontakt z naszą infolinią. Jest czynna całą dobę pod numerem 32 357 00 69. Telefonicznie powinniśmy przyjąć wniosek bez żadnych przeszkód. 


 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 462 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: LikwidacjaKontaOsobyObłożnieChorej

To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN.  Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić

...

19-12-2024
Odblokowania dostępu

Dobry wieczór, 

 

Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.

 

Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło,  zapisuje też

...

18-12-2024
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy