16-08-2021 12:32
Witam. Co zrobić, kiedy ciągle wyświetla mi się błąd przy wniosku o pożyczkę: Nie udało się pobrać danych. Kod błędu: 0000112.
Problem na wielu przeglądarkach oraz w aplikacji mobilnej
17-08-2021 12:17
Tutaj niestety nie mamy dostępu do danych w systemie, żeby to sprawdzić Jeśli kłopot nadal występuje, prosimy Cię o kontakt z naszą infolinią. Jest czynna całą dobę pod numerem 32 357 00 69. Telefonicznie powinniśmy przyjąć wniosek bez żadnych przeszkód.
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -
... 10-03-2025Cześć,
Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego.
Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym
... 10-03-2025