Odpowiedz

Wniosek o pożyczkę pieniężną

Witam. Co zrobić, kiedy ciągle wyświetla mi się błąd przy wniosku o pożyczkę: Nie udało się pobrać danych. Kod błędu: 0000112.

Problem na wielu przeglądarkach oraz w aplikacji mobilnej

Odpowiedz
0 Lajków
kaamwal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 509 wyświetleń)

Re: Wniosek o pożyczkę pieniężną

Tutaj niestety nie mamy dostępu do danych w systemie, żeby to sprawdzić Emotikon: Smutny Jeśli kłopot nadal występuje, prosimy Cię o kontakt z naszą infolinią. Jest czynna całą dobę pod numerem 32 357 00 69. Telefonicznie powinniśmy przyjąć wniosek bez żadnych przeszkód. 


 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 466 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Odblokowania dostępu

Próbowałam przed chwilą znowu odblokować dostęp do konto i pomimo przekazania danych, utworzenie nowego hasła wg zgodnego z wymogami i potwierdzenia CIS SMS otrzymałam wiadomość : "Przepraszamy, coś p...

19-12-2024
Re.: Odblokowania dostępu

Bardzo proszę o pomoc ponieważ nie mogę nic zrobić a potrzebny mi jest dostęp do konta.

19-12-2024
Dopłata do kredytów - jakie są obecnie możliwości

Witam,

 

W przeszłości miałem udział 50% domu (około 5 lat temu) z kredytem w ING oraz działkę budowlaną, która sprzedałem w tym roku. Obecnie jestem "czysty", bez nieruchomości i kredytów. Czy mogę się

...

19-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy