07-02-2018 19:40
09-02-2018 10:18
Przez społeczność nie mamy możliwość sprawdzenia dlaczego tak się stało. Skontaktuj się bezpośrednio z działem restrukturyzacji:
+48 32 357 00 76
Godziny kontaktu:
pon. -pt.: 8:00 - 18:00
07-06-2018 18:02
07-06-2018 18:03
08-06-2018 18:12
@Adam1979 Prosimy, skontaktuj się z naszym specjalistą. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 pod numerem 32 357 00 76.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025