07-02-2018 19:40
09-02-2018 10:18
Przez społeczność nie mamy możliwość sprawdzenia dlaczego tak się stało. Skontaktuj się bezpośrednio z działem restrukturyzacji:
+48 32 357 00 76
Godziny kontaktu:
pon. -pt.: 8:00 - 18:00
07-06-2018 18:02
07-06-2018 18:03
08-06-2018 18:12
@Adam1979 Prosimy, skontaktuj się z naszym specjalistą. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00 pod numerem 32 357 00 76.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |