Odpowiedz

Rezygnacja z pożyczki

Witam chciałem się dowiedzieć jak moge zrezygnować z pożyczki wziętej u was przez internet też najlepiej w formie elektronicznej ? Wiem że mam taką możliwość do 14 dni od zawarcia umowy i wiem również że muszę wypełnic oświadczenie o rezygnacji z pożyczki które można było pobrać przy zawieraniu umowy tyle tylko że ja nic takiego nie dostrzegłem i teraz nie wiem skąd mogę ten formularz pobrać ? Z góry dzięki za odpowiedź
kris2019
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
20-06-2016
Wiadomość 1 z 4 (23 621 wyświetleń)

Re.: Rezygnacja z pożyczki

Odstąpić od Umowy pożyczki gotówkowej  można bez podania przyczyny w terminie 14 dni od jej zawarcia. Aby odstąpić od Umowy, należy  złożyć Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy w dowolnym Oddziale Banku lub wysłać je na adres Banku.

„Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy o pożyczkę z ING Bankiem Śląskim S.A.” dostępne w dowolnym oddziale banku bądź podczas składania wniosku o pożyczkę gotówkową  4 etap podsumowanie.

Dla Umów zawartych zdalnie dokument prosimy przesłać na adres Departament Obsługi Kredytów Detalicznych, ul. Chorzowska 50, 40-101 Katowice.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
12
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (23 563 wyświetleń)

Re.: Rezygnacja z pożyczki

Dzień dobry
A jak można wycofać wniosek o pożyczkę składany za pośrednictwem telefonu?
Jestem umówiona na wizytę w oddziale ale wiem juz że jednak nie bede podpisywać umowy. Pani konsultantka przez tel powiedziała mi ze taki wniosek ma ważności 7 dni.
Czy wycofanie wniosku ma jakieś konsekwencje w BIK ?
Odpowiedz
0 Lajków
sloviken
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-05-2017
Wiadomość 3 z 4 (21 327 wyświetleń)

Re.: Rezygnacja z pożyczki

Aby sprawdzić status wniosku i możlwość zamknięcia go wcześniej prosimy napisz do nas przez bankowość internetową lub mobilną. Wystarczy wybrać Wiadomości, a potem Napisz wiadomość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
808
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (21 287 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.

27-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po czterech miesiącach taka sama sytuacja. Pieniądze włożone do wpłatomatu, dziwne dźwięki, komunikat o awarii, brak zaksięgowania na koncie. Sprawa zgłoszona natychmiast. Rozpatrywanie jej trwa już o...

27-12-2025
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy