Odpowiedz

Rezygnacja z pożyczki

Witam chciałem się dowiedzieć jak moge zrezygnować z pożyczki wziętej u was przez internet też najlepiej w formie elektronicznej ? Wiem że mam taką możliwość do 14 dni od zawarcia umowy i wiem również że muszę wypełnic oświadczenie o rezygnacji z pożyczki które można było pobrać przy zawieraniu umowy tyle tylko że ja nic takiego nie dostrzegłem i teraz nie wiem skąd mogę ten formularz pobrać ? Z góry dzięki za odpowiedź
kris2019
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
20-06-2016
Wiadomość 1 z 4 (22 189 wyświetleń)

Re.: Rezygnacja z pożyczki

Odstąpić od Umowy pożyczki gotówkowej  można bez podania przyczyny w terminie 14 dni od jej zawarcia. Aby odstąpić od Umowy, należy  złożyć Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy w dowolnym Oddziale Banku lub wysłać je na adres Banku.

„Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy o pożyczkę z ING Bankiem Śląskim S.A.” dostępne w dowolnym oddziale banku bądź podczas składania wniosku o pożyczkę gotówkową  4 etap podsumowanie.

Dla Umów zawartych zdalnie dokument prosimy przesłać na adres Departament Obsługi Kredytów Detalicznych, ul. Chorzowska 50, 40-101 Katowice.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
12
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (22 131 wyświetleń)

Re.: Rezygnacja z pożyczki

Dzień dobry
A jak można wycofać wniosek o pożyczkę składany za pośrednictwem telefonu?
Jestem umówiona na wizytę w oddziale ale wiem juz że jednak nie bede podpisywać umowy. Pani konsultantka przez tel powiedziała mi ze taki wniosek ma ważności 7 dni.
Czy wycofanie wniosku ma jakieś konsekwencje w BIK ?
Odpowiedz
0 Lajków
sloviken
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-05-2017
Wiadomość 3 z 4 (19 895 wyświetleń)

Re.: Rezygnacja z pożyczki

Aby sprawdzić status wniosku i możlwość zamknięcia go wcześniej prosimy napisz do nas przez bankowość internetową lub mobilną. Wystarczy wybrać Wiadomości, a potem Napisz wiadomość.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
801
173
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (19 855 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025