10-05-2017 08:58
Witam serdecznie
Iż siedzę w pracy nie mogę zadzwonić na infolinię, więc mam nadzieję że tu dostanę odpowiedź. Mianowicie każdego 10-tego dnia miesiąca mam spłatę kredytu, wchodzę dziś na konto pieniądze pobrano ale wyskakuje komunikat :
BLOKADA NA PŁATNOŚĆ KREDYTU
Blokada - założenie
Pieniądze na koncie są więc to mnie zdziwiło bardzo, mam nadzieję że w zakłądce "kredyty" ta kwota którą pobrano mi z konta do końca dnia się zmieni .
Pozdrawiam.
10-05-2017 10:04
Raty księgujemy w godzinach późno popołudniowych lub wieczornych. Zachęcam do sprawdzenia dziś wieczorem lub jutro.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |