10-05-2017 08:58
Witam serdecznie
Iż siedzę w pracy nie mogę zadzwonić na infolinię, więc mam nadzieję że tu dostanę odpowiedź. Mianowicie każdego 10-tego dnia miesiąca mam spłatę kredytu, wchodzę dziś na konto pieniądze pobrano ale wyskakuje komunikat :
BLOKADA NA PŁATNOŚĆ KREDYTU
Blokada - założenie
Pieniądze na koncie są więc to mnie zdziwiło bardzo, mam nadzieję że w zakłądce "kredyty" ta kwota którą pobrano mi z konta do końca dnia się zmieni .
Pozdrawiam.
10-05-2017 10:04
Raty księgujemy w godzinach późno popołudniowych lub wieczornych. Zachęcam do sprawdzenia dziś wieczorem lub jutro.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |