Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Pożyczka
11-08-2018 10:52
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Mam dosyć nieciekawy problem..
Mianowicie, zostaje pobierana z mojego konta rata kredytu, który nie istnieje.
Co w takiej sytuacji zrobić? Kto pomoże? Z kim się kontaktować?
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-08-2018 07:44
Re: Pożyczka
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prosimy, skontaktuj się z nami:
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Infolinia jest czynna całą dobę,
- po zalogowaniu do usługi Moje ING przez przeglądarkę internetową- na dole ekranu opcja: Czat. Jest on dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-00:00. W soboty w godzinach 8:00-22:00.
Możesz w tej sprawie podejść również do dowolnego oddziału banku.
Specjalista sprawdzi informacje w systemie i poinformuje o dalszych działaniach.
*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość