Odpowiedz

Pożyczka

Witam, 

 

Mam dosyć nieciekawy problem..

Mianowicie, zostaje pobierana z mojego konta rata kredytu, który nie istnieje. 

Co w takiej sytuacji zrobić? Kto pomoże? Z kim się kontaktować?

Odpowiedz
0 Lajków
offens
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-08-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 325 wyświetleń)

Re: Pożyczka

Prosimy, skontaktuj się z nami:

  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Infolinia jest czynna całą dobę,
  • po zalogowaniu do usługi Moje ING przez przeglądarkę internetową- na dole ekranu opcja: Czat. Jest on dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-00:00. W soboty w godzinach 8:00-22:00.

Możesz w tej sprawie podejść również do dowolnego oddziału banku.
Specjalista sprawdzi informacje w systemie i poinformuje o dalszych działaniach.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 234 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy