Odpowiedz

Pożyczka na klik

Składając wniosek o pożyczkę na klik Przy potwierdzaniu kodem autoryzacyjnym ciągle wyskakuje mi komunikat "Przepraszamy! Brak możliwości kontynuowania wniosku z przyczyn technicznych. Spróbuj ponownie później" jak długo to potrwa?
Odpowiedz
0 Lajków
Aleksandra125
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-09-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 187 wyświetleń)

Re.: Pożyczka na klik

@Aleksandra125 Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojego wniosku. Jeżeli problem występuje na różnych przeglądarkach, to zadzwoń do nas 32 357 00 69. Sprawdzimy ten wniosek.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 090 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025