Odpowiedz

Pożyczka na klik

Składając wniosek o pożyczkę na klik Przy potwierdzaniu kodem autoryzacyjnym ciągle wyskakuje mi komunikat "Przepraszamy! Brak możliwości kontynuowania wniosku z przyczyn technicznych. Spróbuj ponownie później" jak długo to potrwa?
Odpowiedz
0 Lajków
Aleksandra125
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-09-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 171 wyświetleń)

Re.: Pożyczka na klik

@Aleksandra125 Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojego wniosku. Jeżeli problem występuje na różnych przeglądarkach, to zadzwoń do nas 32 357 00 69. Sprawdzimy ten wniosek.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 074 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przelew z Freedom24 -> ING w USD, bank korespondent

Listę banków, z którymi współpracujemy znajdziesz na naszej stronie, tutaj

W wykazie mamy nazwę banków korespondentów dla danej waluty oraz kody SWIFT 

10-04-2025
Kredyt hipoteczny 2 transza

Wiemy że spóźnimy się z rozliczeniem 2 transzy na remont mieszkania. Czy możemy wydłużyć termin w aplikacji czy też konieczny jest aneks?

10-04-2025
Przelew z Freedom24 -> ING w USD, bank korespondent

Próbuję dokonać przelewu od Brokera Freedom24 -> na konto USD w ING. 
Freedom24 wymaga, żeby podać kod SWIFT Banku Korespondenta dla przelewów w walucie USD. Pytanie jaki bank jest bankiem korespondent

...

10-04-2025