15-01-2018 10:30
dzień dobry, mam następujący problem. Przy wypełnianiu wniosku o pożyczkę online dochodzę do kroku 4/6, klikam dalej, strona długo się ładuje a następnie pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać danych". Dzieje się tak zarówno na laptopie (na 2 przeglądarkach mozilla i chrome) oraz na smartphonie. Proszę o informacje jak rozwiązać problem.
Chciałbym jeszcze zapytać jak wygląda spłata pożyczki online - czy rata, którą bank sam będzie pobierać z konta, mże być przeze mnie zwiększana - np. Bank ustali ratę na 599 zł, w związku ze zwiększeniem dochodów będę mógł zapłacić jednak np. 1.200 zł raty, czy jest to możliwe? Czy tylko i wyłącznie możliwa jest całkowita spłata zobowiązania?
Ponadto chciałbym zapytać jak jest z zawartą umową i w ile pieniądze znajdują się na koncie. Czy zawarta umowa musi zostac podpisana i zwrócona? Aktualnie przebywam poza granicami kraju, w związku z czym nie mam jak odebrać i odesłać umowy.
16-01-2018 07:05
Jeżeli występuje problem ze składaniem wniosku powiadom o tym obsługę banku przez sekcje „Wiadomości”, ktoś z pewnością rozwiąże twój problem w przeciągu paru godzin. Gdy zdecydujesz się już na pożyczkę wybrałeś kwotę oraz okres spłacania rat i przykładowa rata wynosi 107zł, to jak najbardziej można taka ratę nadpłacić. Służy do tego poglądowa sekscja kredytów gdzie znajdziesz swój produkt i tam klikając „nadpłać pożyczkę” dokonasz swego. Pamiętaj jednak że gdy nadpłacisz pożyczkę, robisz to z „dołu” i najbliższa rata zgodnie z kalendarzem pobierze się automatycznie z twojego konta, a to co nadpłacisz zaksięguje się na poczet raty nr. 36 kolejno 35,34 (zakładając że ilość rat jaka wybrałeś to 36)
16-01-2018 10:35
bajetan, tak jak napisał source, napisz do nas wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING. Sprawdzimy, co jest powodem komunikatu, o którym piszesz.
Możesz w dowolnym momencie nadpłacać swoją pożyczkę. Jest to dla Ciebie korzystne, ponieważ nie pobierzemy odsetek za raty, które spłacisz wcześniej.
Bardzo często pieniądze udostępniamy na koncie od razu po podpisaniu umowy kredytowej. Maksymalny czas to 2 dni robocze. Jeśli Twój wniosek nie będzie wymagał dodatkowych dokumentów, będziesz mógł podpisać umowę w Moim ING. Polega to na wpisaniu kodu autoryzacyjnego. Dokumenty kredytowe otrzymasz elektronicznie. W przeciwnym przypadku możesz podpisać umowę osobiście w dowolnej placówce naszego banku.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |