Kredyty i pożyczki

Odpowiedz

Pożyczka gotówkowa online - "Nie udało się pobrać danych."

dzień dobry, mam następujący problem. Przy wypełnianiu wniosku o pożyczkę online dochodzę do kroku 4/6, klikam dalej, strona długo się ładuje a następnie pojawia się komunikat "Nie udało się pobrać danych". Dzieje się tak zarówno na laptopie (na 2 przeglądarkach mozilla i chrome) oraz na smartphonie. Proszę o informacje jak rozwiązać problem.

Chciałbym jeszcze zapytać jak wygląda spłata pożyczki online - czy rata, którą bank sam będzie pobierać z konta, mże być przeze mnie zwiększana - np. Bank ustali ratę na 599 zł, w związku ze zwiększeniem dochodów będę mógł zapłacić jednak np. 1.200 zł raty, czy jest to możliwe? Czy tylko i wyłącznie możliwa jest całkowita spłata zobowiązania? 

 

Ponadto chciałbym zapytać jak jest z zawartą umową i w ile pieniądze znajdują się na koncie. Czy zawarta umowa musi zostac podpisana i zwrócona? Aktualnie przebywam poza granicami kraju, w związku z czym nie mam jak odebrać i odesłać umowy.

Odpowiedz
0 Lajków
bajetan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
15-01-2018
Wiadomość 1 z 3 (7 148 wyświetleń)

Re.: Pożyczka gotówkowa online - "Nie udało się pobrać danych."

Jeżeli występuje problem ze składaniem wniosku powiadom o tym obsługę banku przez sekcje „Wiadomości”, ktoś z pewnością rozwiąże twój problem w przeciągu paru godzin. Gdy zdecydujesz się już na pożyczkę wybrałeś kwotę oraz okres spłacania rat i przykładowa rata wynosi 107zł, to jak najbardziej można taka ratę nadpłacić. Służy do tego poglądowa sekscja kredytów gdzie znajdziesz swój produkt i tam klikając „nadpłać pożyczkę”  dokonasz swego. Pamiętaj jednak że gdy nadpłacisz pożyczkę, robisz to z „dołu” i najbliższa rata zgodnie z kalendarzem pobierze się automatycznie z twojego konta, a to co nadpłacisz  zaksięguje się na poczet raty nr. 36 kolejno 35,34 (zakładając że ilość rat jaka wybrałeś to 36) 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3 (7 086 wyświetleń)

Re: Pożyczka gotówkowa online - "Nie udało się pobrać danych."

bajetan, tak jak napisał source, napisz do nas wiadomość po zalogowaniu do Mojego ING. Sprawdzimy, co jest powodem komunikatu, o którym piszesz. 
Możesz w dowolnym momencie nadpłacać swoją pożyczkę. Jest to dla Ciebie korzystne, ponieważ nie pobierzemy odsetek za raty, które spłacisz wcześniej.

Bardzo często pieniądze udostępniamy na koncie od razu po podpisaniu umowy kredytowej. Maksymalny czas to 2 dni robocze. Jeśli Twój wniosek nie będzie wymagał dodatkowych dokumentów, będziesz mógł podpisać umowę w Moim ING. Polega to na wpisaniu kodu autoryzacyjnego. Dokumenty kredytowe otrzymasz elektronicznie. W przeciwnym przypadku możesz podpisać umowę osobiście w dowolnej placówce naszego banku. 


 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (7 068 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy