14-03-2025 01:50
15-03-2025 12:13
W takiej sytuacji po zasileniu konta system automatycznie pobierze pieniądze na spłatę raty. Przekazanie informacji o zadłużeniu do BIKu zależy to od czasu opóźnienia w spłacie. Abyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8:00 – 16:00 lub z infolinią pod numerem 32 357 00 77 w dni robocze od 8:00 – 18:00.
28-03-2025 11:30
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al