Odpowiedz
Highlighted

Odmowa udzielenia pożyczki

Witam, miesiąc temu aplikowałam o pożyczkę w PLN mimo iż moje dochody są w Euro. Oczywiście dochody spływają myślę że już 6 lat do ING w PL. Pod koniec weryfikacji poproszono o skan lub zdjęcie umowy itp. Przesłałam. Po 24 godzinach bez problemu przyznano mi akceptację. Wczoraj również złożyłam aplikacje w sprawie pożyczki na równie nie dużą kwotę i ku mojemu zdziwieniu dostałam taką oto negatywną odpowiedz:

 

Dzień dobry, nie możemy pozytywnie rozpatrzyć Pani wniosku ze względu na walutę, w jakiej otrzymuje Pani wynagrodzenie. Proponujemy, aby złożyła Pani nowy wniosek w naszym dowolnym oddziale. Do wniosku będą potrzebne: 1. Wyciągi z obcego banku z ostatnich 6-ciu miesięcy oraz 2. Zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego) /lub 3. Umowa o pracę (przetłumaczona na język polski przez tłumacza przysięgłego) Z wyrazami szacunku Zespół ING Banku Śląskiego.
 
I teraz Pytam się bo już nie rozumiem, wszystkie przelewy idą na konto ING walutowe dłużej niż 6 miesięcy, umowa na czas nie określony w walucie Euro dzięki której dostałam poprzednią pożyczkę i jeszcze wcześniejszą na dużo większą kwotę. Czyli co, wg tej osoby mam iść osobiście do oddziału pokazać te same dokumenty? Widzę że to jakaś loteria przyznaniem kredytu. Dosłownie te same dokumenty i raz dostaniesz kredyt, raz nie, a jeszcze innym razem mówią aby pofatygować się osobiście z...tymi samymi dokumentami..
Czy ktoś jest wstanie to wyprostować?
Odpowiedz
0 Lajków
Janek123
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
1
21-08-2016
Wiadomość 1 z 2 (996 wyświetleń)
Highlighted

Re: Odmowa udzielenia pożyczki

Na decyzję kredytową składa się wiele czynników. Każdy wniosek kredytowy rozpatrujemy indywidualnie. W tej sytuacji, aby sfinalizować umowę konieczna będzie wizyta w naszym oddziale. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Moderator
Moderator icon
358
99
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (926 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

W takim razie skontaktuj się z nami - na czacie w Moim ING lub telefonicznie (32 357 00 69) - sprawdzimy to i przyjmiemy zgłoszenie. 

26-05-2020
Re: Re.: Kredyt hipoteczny

Nie znamy jeszcze szczegółów, nie wiemy czy się zmieni po 1 czerwca. 

26-05-2020
Re: Kantor a opłaty

Kurs w Kantorze prezentujemy przez 20 sekund. Jeżeli nie zatwierdzisz go, po tym czasie może się zmienić. 
Nie pobieramy dodatkowych opłat jeśli skorzystasz z naszej usługi Kantoru. 

 

26-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy