09-04-2021 17:19
Dzień dobry,
od wczoraj próbuję złożyć wniosek o restrukturyzację obejmujący kilka moich pożyczek w ING - dokopałam się do informacji, że należy to zrobić poprzez aplikację/ bankowość internetową. Problem w tym, że zarówno wczoraj, jak i dziś, jak tylko dodam pierwszą pożyczkę do wniosku i klikam w przycisk 'dodaj kolejny produkt', to - zarówno w aplikacji w telefonie, jak i po zalogowaniu się przez komputer - wyskakuje napis 'błąd poboru danych' i koniec, nic nie da się zrobić. Zależy mi na czasie, więc chciałam zapytać czy w takiej sytuacji mogę po prostu zeskanować wypełniony wniosek i przesłać go pod adres restrukturyzacja@ing.pl (mam kredyty gotówkowe, nie hipoteczne)?
Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
10-04-2021 18:39
W tym temacie proszę skontaktuj się z działem restrukturyzacji pod numerem: 32 357 00 76. Infolinia jest czynna w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00.
To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN. Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić
... 19-12-2024Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |