09-04-2021 17:19
Dzień dobry,
od wczoraj próbuję złożyć wniosek o restrukturyzację obejmujący kilka moich pożyczek w ING - dokopałam się do informacji, że należy to zrobić poprzez aplikację/ bankowość internetową. Problem w tym, że zarówno wczoraj, jak i dziś, jak tylko dodam pierwszą pożyczkę do wniosku i klikam w przycisk 'dodaj kolejny produkt', to - zarówno w aplikacji w telefonie, jak i po zalogowaniu się przez komputer - wyskakuje napis 'błąd poboru danych' i koniec, nic nie da się zrobić. Zależy mi na czasie, więc chciałam zapytać czy w takiej sytuacji mogę po prostu zeskanować wypełniony wniosek i przesłać go pod adres restrukturyzacja@ing.pl (mam kredyty gotówkowe, nie hipoteczne)?
Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
10-04-2021 18:39
W tym temacie proszę skontaktuj się z działem restrukturyzacji pod numerem: 32 357 00 76. Infolinia jest czynna w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025