09-04-2021 17:19
Dzień dobry,
od wczoraj próbuję złożyć wniosek o restrukturyzację obejmujący kilka moich pożyczek w ING - dokopałam się do informacji, że należy to zrobić poprzez aplikację/ bankowość internetową. Problem w tym, że zarówno wczoraj, jak i dziś, jak tylko dodam pierwszą pożyczkę do wniosku i klikam w przycisk 'dodaj kolejny produkt', to - zarówno w aplikacji w telefonie, jak i po zalogowaniu się przez komputer - wyskakuje napis 'błąd poboru danych' i koniec, nic nie da się zrobić. Zależy mi na czasie, więc chciałam zapytać czy w takiej sytuacji mogę po prostu zeskanować wypełniony wniosek i przesłać go pod adres restrukturyzacja@ing.pl (mam kredyty gotówkowe, nie hipoteczne)?
Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
10-04-2021 18:39
W tym temacie proszę skontaktuj się z działem restrukturyzacji pod numerem: 32 357 00 76. Infolinia jest czynna w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00.
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025