09-04-2021 17:19
Dzień dobry,
od wczoraj próbuję złożyć wniosek o restrukturyzację obejmujący kilka moich pożyczek w ING - dokopałam się do informacji, że należy to zrobić poprzez aplikację/ bankowość internetową. Problem w tym, że zarówno wczoraj, jak i dziś, jak tylko dodam pierwszą pożyczkę do wniosku i klikam w przycisk 'dodaj kolejny produkt', to - zarówno w aplikacji w telefonie, jak i po zalogowaniu się przez komputer - wyskakuje napis 'błąd poboru danych' i koniec, nic nie da się zrobić. Zależy mi na czasie, więc chciałam zapytać czy w takiej sytuacji mogę po prostu zeskanować wypełniony wniosek i przesłać go pod adres restrukturyzacja@ing.pl (mam kredyty gotówkowe, nie hipoteczne)?
Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
10-04-2021 18:39
W tym temacie proszę skontaktuj się z działem restrukturyzacji pod numerem: 32 357 00 76. Infolinia jest czynna w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |