Odpowiedz

Limit odnawialny - problem techniczny

Witam

Od dwóch dni przy próbie złożenia wniosku o zwiększenie limitu zadłużenia wyskakuje błąd "nie udało się pobrać danych". Przerobiłam już z konsultantami na czacie wszelkie możliwe scenariusze. Problem dotyczy zarówno aplikacji jak i konta internetowego. Gdzie mam jeszcze zgłosić problem, żeby ktoś to w końcu naprawił? Miałam już dwukrotnie obiecane, że w przypadku nie sprawdzenia się zaproponowanych mi rozwiązań problem zostanie zgłoszony wyżej i naprawiony i od dwóch dni cisza -  za każdym razem zgłaszałam, że mimo wszystko nie działa. Zasugerowano mi nawet dzwonienie na infolinie i skladanie wniosku przez telefon ale gdybym miała na to czas i ochotę, to próbowałabym od razu. Proszę o wskazanie mi kontaktu, gdzie moje zgłoszenie zostanie potraktowane poważnie i błąd na moim koncie naprawiony.

Odpowiedz
0 Lajków
shelby2703
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-07-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 090 wyświetleń)

Re: Limit odnawialny - problem techniczny

@shelby2703 Do wszystkich zgłoszeń podchodzimy z wymagającym tego zaangażowaniem. Niemniej, nie każda usterka/ awaria jest taka sama. W zależności od jej złożoności, czas naszej pracy nad takim zgłoszeniem może się różnić. Czasami zajmuje to chwilę, czasami kilka dni. Nie jesteśmy w stanie usunąć każdego kłopotu w dwa dni, chociaż bardzo byśmy chcieli. Reklamację możesz złożyć lub sprawdzić status tej, nad którą jeszcze pracujemy:

- na czacie w Moim ING, 

- na infolinii ogólnej; 32 357 00 69, 

- na infolinii reklamacyjnej; 32 357 00 62,

- w oddziale. 

Sugestia złożenia wniosku telefonicznie wynikała, tylko z dobrej woli osoby, która o takim rozwiązaniu wspomniała. W ciągu 20-30 minut, gdyby decyzja kredytowa była pozytywna dodatkowe pieniądze byłyby już na koncie. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 056 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Trzymam kciuki za pozytywną i szybką decyzję dla Ciebie 🙂

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Gratuluję i bardzo dziękuje za informację Emotikon: Szczęśliwy

28-03-2024
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Niestety całe ING, tam gdzie nie trzeba to wielce dbają bezpieczeństwo, tak jak z tym CarPlay wymagającym odblokowania tel, albo jak aktywujesz U2F w aplikacji to każde uruchomienie aplikacji wymaga p

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy