Odpowiedz

Kredyt na klik

Witam dwa razy miałam ofertę na klik 3100 dwa razy wzięte I spłacone czy każda oferta będzie ta sama kwota czy po czasie oferta wzrasta ?
Odpowiedz
0 Lajków
Marlena2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-01-2022
Wiadomość 1 z 4 (3 868 wyświetleń)

Re: Kredyt na klik

Oferty na kilk generowane są przez system, na podstawie analizy Twojego konta. Ciężko przewidzieć, czy i kiedy pojawi się u Ciebie następna taka oferta oraz na jaką będzie kwotę.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (3 776 wyświetleń)

Re.: Kredyt na klik

Witam dostałam fajna ofertę od was na klik nie mogłam skorzystać bo zmienialam numer do aplikacji mobilnej dziś aktywowalam aplikacje oferty na klik brak A była ważna do kwietnia
Odpowiedz
0 Lajków
Marlena2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-01-2022
Wiadomość 3 z 4 (3 403 wyświetleń)

Re: Re.: Kredyt na klik

Oferty na klik mają określoną ważność. Jeśli Twoja oferta powinna być jeszcze aktywna, a jej nie widać, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING (znajdziesz go na dole strony, po zalogowaniu) lub z naszą całodobową infolinią - 32 357 00 69. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
151
22
02-09-2021
Wiadomość 4 z 4 (3 369 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy