01-01-2022 11:45
02-01-2022 11:57
Oferty na kilk generowane są przez system, na podstawie analizy Twojego konta. Ciężko przewidzieć, czy i kiedy pojawi się u Ciebie następna taka oferta oraz na jaką będzie kwotę.
07-03-2022 14:43
08-03-2022 14:56
Oferty na klik mają określoną ważność. Jeśli Twoja oferta powinna być jeszcze aktywna, a jej nie widać, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING (znajdziesz go na dole strony, po zalogowaniu) lub z naszą całodobową infolinią - 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025