Odpowiedz

Kredyt na klik

Witam dwa razy miałam ofertę na klik 3100 dwa razy wzięte I spłacone czy każda oferta będzie ta sama kwota czy po czasie oferta wzrasta ?
Odpowiedz
0 Lajków
Marlena2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-01-2022
Wiadomość 1 z 4 (4 253 wyświetleń)

Re: Kredyt na klik

Oferty na kilk generowane są przez system, na podstawie analizy Twojego konta. Ciężko przewidzieć, czy i kiedy pojawi się u Ciebie następna taka oferta oraz na jaką będzie kwotę.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (4 161 wyświetleń)

Re.: Kredyt na klik

Witam dostałam fajna ofertę od was na klik nie mogłam skorzystać bo zmienialam numer do aplikacji mobilnej dziś aktywowalam aplikacje oferty na klik brak A była ważna do kwietnia
Odpowiedz
0 Lajków
Marlena2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
01-01-2022
Wiadomość 3 z 4 (3 788 wyświetleń)

Re: Re.: Kredyt na klik

Oferty na klik mają określoną ważność. Jeśli Twoja oferta powinna być jeszcze aktywna, a jej nie widać, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING (znajdziesz go na dole strony, po zalogowaniu) lub z naszą całodobową infolinią - 32 357 00 69. Sprawdzimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
159
23
02-09-2021
Wiadomość 4 z 4 (3 754 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025