02-01-2022 12:36
03-01-2022 12:51
Prosimy, spróbuj w swojej przeglądarce internetowej wyczyścić historię, pliki cookie i pliki tymczasowe. Następnie wyłącz ją i włącz, a później spróbuj skorzystać z oferty ponownie.
Daj znać, czy się udało 😉
Nie mam możliwości wejścia do konta przez bankowość internetową ponieważ bank mi ja zablokował.
29-11-2024
@SebastianM:
Napisałem w jednej z wypowiedzi, że sprawa dotyczy IOS
Zgłosilem reklamację przez aplikację. Mam nadzieję, że to naprawicie
29-11-2024
Postaramy się zamknąć zgłoszenie najszybciej jak to będzie z naszej strony możliwe. Nie jestem jednak w stanie wskazać konkretów.
29-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
3 | |
3 | |
3 |