Odpowiedz

Kredyt konsolidacyjny

Witam, mam u Państwa dwa kredyty jeden w wysokości 90 tys drugi 23 tys. Chciałabym skonsolidować w jeden i dobrać do tego gotówkę ok. 50 tys. Umowę mam na czas nieokreślony i pracuję od 5 lat. Czy jest taka możliwość? Wiem że potrzebuję zaświadczenie o zarobkach i składki z zus pue
Odpowiedz
0 Lajków
Dee1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-09-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 392 wyświetleń)

Re: Kredyt konsolidacyjny

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Wszystko zależy od Twojej zdolności kredytowej, którą obliczamy na podstawie złożonego wniosku kredytowego. Ma na nią wpływ wiele czynników takich jak, dochód, liczba osób na Twoim utrzymaniu, inne zobowiązania i tym podobne. 

Najważniejsze informacje o naszej ofercie to:
- pieniądze na dowolny cel - od 1000 zł do 200000 zł,
- oprocentowanie od 6,49% do 6,99%,
- okres spłaty od 3 do nawet 120 miesięcy,
- prowizja kredytowana lub płatna jednorazowo – od 0% do 11,99%.
Jeżeli Twoje zarobki z umowy o pracę, wpływają na konto u nas od 3 miesięcy, potwierdzimy je wpływami na konto. Jeżeli nie - potrzebujemy:
- wyciągi z konta, na które wpływa wynagrodzenie z 3 ostatnich miesięcy lub
- zaświadczenie o źródle i wysokości miesięcznych dochodów - formularz dostępny jest na naszej stronie.

Zachęcam do skorzystania z naszej oferty Emotikon: Szczęśliwy
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
232
45
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (1 325 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?